Thursday, March 12, 2009

Lelaki yang Aku Suke………….

Lelaki yang Aku Suke………….
Ari nia aku rs boring sbb x leh nk on9……………….so aku nk cte pasal ciri2 lelaki idaman aku…..hahahaha boleh tak??????????????
Hehehe…nk tau ade sorg kwn aku ni lelaki……………..ble ckp psal bnde tah ape2 kureng malu le aku tny pasal jodoh nk tau die cakap ape???????????? “hish,,,ko ni mus malu aku” hahaha……….. memang lawak tahap gaban……………blh lak malu siap mule blushing lg…..
Huh….tak sesuai you………..auuw!!!!!!!!!
Itu la kite kan manusie…ade sesuatu yang kt tak kisah nk utarekan tapi ade bende yang bagi org ln tak kisah kt malu nk katekan............macam2 ragam blh kt knl pasti.......... so aku ble nk berkawan dengan orng aku tak akn cakap ape2 pn org tu cm ne.... walau pn ‘first perception is the last perception’................sbb bg aku ade sesuatu yang ade pd die yang kt suke............. walaupun suatu hr nt mgkn kt akn marah, kecik ati atau ape je yang musibah bakal melande.......
So berbalik pd lelaki yang aku suke camne.............. aku bukan la nk lelaki yang mcm aku pk ms time school2 dulu.......
aku nk lelaki yang cinte kn aku lbh dr aku cinte kn die......... dan aku suke dan aku selese dgn die............... blh bimbing aku dunia dan akhirat........ bh trime kluarge aku..........
Em.......... klu sebut kaye ...........semue rs ye ade ati nk yang kaye tul tak????????? Tapi aku memang BENCI!!!!!!!!!!!!!! Lelaki yang berlagak kaye atas hasil kluarge sendiri................ hello??????????tk yah nk bangge la klu harte tu mak ayah yang punye........
Tapi klu die kaye atas usehe sendiri tu aku tak kisah...........usehe die tak pe la klu die rs nk ckp ape2 sbb aku pn tak de hak nk ckp pe2 ttg tu............^_^
Pasal muke???????????bia la tak hensem orang pandang asal aku pandang ecem.............. hahaha...........^_^ em.....comel................hehehe...........
Klu leh nk lelaki tu mak ayh die asl kampong ti raye leh balik Kg.................hehehe.....balik banda tak best!!!!haah..........mak ayh die+ fmly die mesti la semue tu suke aku klu tak tak mau la...............nt sedih.............
Bende yang pempuan ln suke cakap......tu aku tak ckp sbb...........itu lelaki yang perfect yang semue suke.............tp ini yang SERBA SEDIKIT info specific ttg lelaki yang Aku suke.............^_^
Mgkin ade yang pk aku ni plek atau gatal ckp hal mcm ni.....sebenarnye aku nk jwb pertanyaan org2 yang selalu tny pd aku n yang klua kan Kte2 kureng sedap didengar oleh aku(klu ikut kan ati aku dah lm org2 ni aku bg jurus mengkarung........bia ti biase mkn gune mulut ti mkn gune tiub nasogastrik)........”Mus ko ni memilih ke?????nk yang hensem je ke????????le nk de bf??????tak de bf ke..si die tu mcm tu pn ade...(bdk tu nmpk baik+lemah lembut tp pakai baju body fit time outing)............’siti tak de bf lg ke ank makcik semue dah ade’.......aduh syahdu tul kte2 itu menghiris kalbu............. mcm la aku ni tak laku sangat............. ni la kt2 yang aku leh ingat wt ms ni yang lain dah kua ikut tinge kiri..............T_T sedihnye.............................. tak nk kwn!!!!!!!!!!!!!!

No comments: