Thursday, May 14, 2009

xrvt

Aktiviti yang aku wat le boring,marah,stress
Aku tak de xtvt yang specific bile berade dalam situasi mcm ni…………tapi ade beberape xtvt yang aku perasan yang aku suke wat le berade dalam situasi cam ni….tapi aku memang jenis yang suke sibukkan diri……….bukan ape duk kat hostel je boring….lain la klu balik umahaku tak klua rumah 1,2 minggu pn aku tak kisah sbb ade mak,ayh, kucing2 aku yang gemok2 tu hehehe…..so tak dela boring………ni ade sikit senarai yang aku wt ttg xtvt yang aku suke wat time2 kritikal mcm tu:
1. Jogging- ni xtvt yang paling aku suke…..selain dapat hilang kan stress dapat gak sihatkan badan…. Em….selain dapat gak tgk2 orang…..sbb aku suke perhatikan gelagat manusia….mcm2 klu nak wat tesis ttg gelagat manusia leh la tny aku…hehe kadang2 dgn care cm ni pn kt leh blaja….tuk jd orang yang lebih baik
2. Denga lagu……best leh nari sekali haha
3. On line mengembare dialam maya………..haha heaven
4. Makan yum2 best………
5. Kemas bilik
6. Iron semue baju……
7. Tgk cd
8. Gi ceramah/kelas agama around@ nearest klj
9. Gi teman kwn g mn2 yang diorang nk g…..
10. G latih slt….time ade lthn la
11. Call my mom
Haha ni la yang aku slalu wat la….tapi klu korang ade xtvt yang lg best bg tau la hahaha….nt leh joint

No comments: