Tuesday, May 31, 2011

ini ke dugaan bertunang???

ni ke dugaan time bertunang??? ade je yang tak kene... ade je yang silap.. silap sikit terasenye yang lebih. hakikatnye kadang-kadang saya rase macam saya ni makan hati. mane taknye en.tunang asik nak ikut cakap die je.

penat nak melayan. baru -baru ni die ajak saya pergi kelantan kawan die nikah. sabtu dan ahad. saya tak dapat cuti. cume cuti time hari sabtu je. die boleh cakap kecewe sebab perancangan ke kelantan terpakse dibatalkan. semuenye macam salah saya je. sedihnye tuhan je yang tahu.

kadang- kadang saya rase betul ke die ni jodoh saya. walau pon dah lama saya tanamkan dalam hati ini lah jodoh saya yang Allah dah tetapkan untuk saya.

itulah anak adam selalu lalai tertipu hasutan syaitan. ya Allah tabahkanlah hati ku ini. kuatkanlah jodoh kami, sekirenye die benar-benar jodoh ku yang telah kau tetapkan dari azali. Amin~

No comments: