Saturday, June 18, 2011

tertanya-tanya

salam.

kadang-kadang aku tertanya-tanya kenapelah aku amik nursing ni?????

aku ni  bukannye berani sangat pon. cume buat-buat kuat semangat. hihi...^^
tengok bende yang pelik-pelik sikit aku yang terase lebihnye. macam aku je yang alaminye. tingal muke je buat-buat ganas tahap tak ade perasaan. egonyekan?

tapi kadang-kadang aku rase bersyukur gak jadi nurse ni aku tahu nilai kehidupan. setiap sesuatu yang berlaku aku boleh terime dengan terbuka. bersyukur dilahirkan. bersyukur dihidupkan. bersyukur diberikan rezeki. ye bersyukur diatas segala sesuatu.

lagi satu aku mule pandai menghargai. kalau dulu takde makne nye. kalau aku tak suke maknenye aku tak suke. sekarang aku mule bertoleransi. kurang keras kepale. tahap sabar ditahap dewe buat kate orang sekarang hihi...

entah lah ape lah nak jadi ni?
aku pon kadang-kadang tak pasti.
semoga hiduk ku diberkati.Amin~












No comments: