Friday, October 17, 2008

EPISMA08

salam hai!!!!!! lme tak ngayat kat cni hahaha....penat la ni pon ponteng mesyuarat silat hahaha......... lantak la aku nk gak hepi2 cam org lain.... asik wat keje pon mn ade keje yang leh siap mst ade jer kje lain yang tunggu.... betul tak ni pon dah tgh stress nk exam ni 5+8 august ni ti peads+pkm.....ngaaaaaaaaaa susah gioler maaaaamaaaaaaaaa tolong.........!!!!!!!!!!!!

haah nak cite ni 25-27 julai yang lalu ade EPISMA08 kt dewan tunku cancelor UM........ mesti ade yg tny episma tu ape heh....????

EPISMA tu ekspo perubatan Islam malaysia 2008........... mcm2 acare yang dijalan kan..... alhamdulillah rsnye objektif tercapai.... ak jd salah seorang ekco perebatan Islam..... ngaaaaaa.........pengalaman baru tu..... aku yang pemalu lagi takot nk jumpe owg ni leh jumpe dgn beratus2 owg yang nk wt medical check up....... aku jg bahagian taking blood pressure jer..... naik expert dah gune BP ste manual hahaha mn tau nt klu kua osce t leh lah dapat markah penuh kat BP hehehe..... jgn jelez yeh....hahaha.....

tp yang tak best nyer...........ramai student UM sendiri yang tak datang bukan kene bayar pun yang bagus dari kolej 12,11 yang jauh2 tu datng tapi yang kolej dekat2 tak datang pon.... yang rs terkilan nyer ade gak yang dari universiti lain yang datang mcm UIA,UKM,UPM,UITM n etc......tapi student dalam tak datang pn..... rs ruigi juga lah kan bukan ape km yg student dari perubatan ni mcm DR,nurse,farmasi,radio,mlt n etc klu stakat nk wt medical check up tu kat bilik pn km leh wat ni yang bukan seangkatan dgn kmi tu mcm ne lak kan..........????????

tapi ape2 pn EPISMA patut diteruskan.........memperkenalkan bidang perubatan Islam dengan lebih mendalam n lebih dekat kpd masyarakat yang kurang memahami estetika yang diwarisi sejak dahulu lg...........

haha... tpi yang kelakar ade lak budak ni yag cakap dgn aku ape lg mus cri la jodoh.......... hahaha.......time kasih la ingat kan aku......... ade gak cube cari tapi.......... ngerk seperti biase aku mmang akan gagal dengan cemerlang bab tekel menekel nih hahaha........... oh yer klu btul ade jodoh aku kt luar sne 2 aku hadiah kan die Al Fatihah semoge die dilindungi Allah SWT........ mungkin bukan ms nye lg aku bertemu dgn die........ mungkin masing2 blum mempersiapkan diri dgn iman yang kukuh.......akhlak yng sempurna........pekerti yang elok.........

Buat jodohku,

ku doa kan mu semoga dirahmati olehNya....sentiasa dalam lindunganNya.....bahagia dalam kasihNya.......semoga pertemuan kita suatu hari nanti akn diberkati olehNya........

hahaha....jiwang lak jgn cakap kt sesape heh janji!!!!! klu tak nt ade yang putus tinge t hahaha............

skrg ni tgh nk pk nak wt kertas kerje tuk xtvt kembara.........waaaaaaaa.......... harap2 menjadilah amin~~~~ Pn pon asik cari aku jer klu tak jumpe siap pesan2 lg kat budak2 ni adeh bagi lah aku can nk rehat jap...... nk g mn msh dalm per bincangan yang penting aku nk xpdc ni bukan takat nk seronok jer tp pengisian rohani gak mesti ade klu tak sie2 jer ala aku rs kan..... objektif pon lum ade lg tp dalam kepale ni dah ade lah satu due objektif yang wajib dicapai aok aku klua kan salah satu dari pada nyer..... haha senag jer mengeratkan silaturahim antara KD macm biase la kat cni mesti ade jer yang akn bersikap ke KDan......hahaha....... moge Allah berkati ape yang aku usehekan Amin~~~~

rindu kat kwn2 lm(^_^) gatai tul aku nih!!!! hahha......... kla owh lom lupe insyaAllah kau akn ke Sabah tahun depan aku mls nk gi Baali,Bandung@beijing jauh keselamatan kureng terjamin.......g sabah leh bli kan mak aku mutiare btul tak........wt kwn2 yang aku yang tak g sabah leh lah kt tuka2 hadiah..............

k lah nk balik.....wassalam(^_^)")

No comments: