Friday, October 17, 2008

salam....
aku x tau npe sejak akhir2 ni aku slalu tringat die.... sedih.... bukan stakat tu aje...aku tringat die sb aku rs die dah jauh sgt dr aku.... sedih.... memang sedih.... tp nasib baik lah aku ni study+pratikal sibuk giler.... klu tak mau mengong gak aku dok bilik gi kelas asik teringat die jer...ngaaaaa....
aku+kwn2 aku (F+M) lagu tema km 'menjaga hati' memang sesuai kot dgn keadaan aku ni hehe....sedih.... tapi aku still pamer senyum tahap killer 708000watt....... tahap membunuh punyer senyum hahaha...... mak anak mak ni hipokrit ke???? sedih........
ramai yang cakap tak yah tuggu jer.... mak fmly aku pn ckp cam tu tp aunty aku lg la tak kasi langsung aku kwn dgn die....ngeee dasat+tragis.... hahaha.... sedih..... bukan sorg 2 yang cakap mcm tu...argh..... aku rs nk bawak diri lah.... sedih.... rase malas dah nk duk m'sia ni lg klu aku dpt tawaran keje mn2 aku akan g gak..... xmo dah nk pk2 lg..... senang cite aaku ni majok tahap giler lah.... hahaha..... yer ke???? entah lah.........last2 aku kat sini gak x kemn pn..... sb aku ade tggjwb kat sini....rs syg tu msh ade sise tuk fmly terutame kt mak+ayah aku..... sedihnye kish aku nk bercinte...... aduh.. sedih giler dol....... yg paling sedihnye kwn rapat die antar msg ckp 'x yah lah u tggu die u cr jelah y lain'ngeee....... statement membunuh perasaan aku tahap x de harapan dah klu wat resus pn....... macam line asistole jer... klu kat mesin ECG tuh........ adus kijamnye kisah ini....... ngeh3x kisah kasih ker????? klu x habis ape?????.........
aku tak tau npe sejak akhir2 ni aku slalu mimpi+tringak kt org2 y wt aku rs 1000001 mcm.... ngaaa......... exam final dah dekat...... jgn mcm2 Musliha.... exam - exam,akunyer perasaan x akan campur InsyaAllah.......(^_^)V
time aku sedih.......aku x suke msg dgn kwn2. aku takut nt trlepas cakap yg bukan2+takut t dieorg prasan lak aku mengong.........hahaha............
MUSLIHA!!!!!!! adk bukan nye ade ms dpn pn dgn dier!!!!!!!<----aaunty aku ckap...... kne ingat tuh!!!! dah2 jgn sedih2 mn tau ade org yg lbih baik lg utk adk..... hahaha.... aku tujukn lg 'move along' utk ko jgn cedey2 yeh....????

No comments: