Tuesday, August 17, 2010

kurang sihat...

salam...
saya dpt cuti 4 hari... woooohoooo.... yeahhhh... blik kampong... wwooooowoooo balik kampong.... (tp time ni tgh sakit tekak...sbb bru lps jg sorg pt ni tgh infection)

balik je umah aku dah start batuk dan selseme... adehhh.. tak laratnye...hukhukhuk.... tp saya memang tak suke makan ubat.... tak suke emang tak suke... so jangan soh saya makan ubat...

walau pon saya ni health practitioner saya memang tak suke makan ubat... sebab ubat ni ade side effect yang tah pepe... so jangan bangge makan ubat sbb nk sihat... terutama antibiotik klu makan tak ikut masa n duration die mau resistant la jawab nye... huhu

kenape??? tak percaye??? suke ati lah...

1 comment:

Unknown said...

klu u xmkn ubat n u akan sihat its ok...i xkan paksa u mkn ubat,,,,u memang degil....i cume riso tntang kesihatan u je....mlah bukan i je yg riso..bahkan ramai lagi yg lain...hargailah org yg tersayang,,,,