Friday, August 13, 2010

nk balik kg...

salam.... n salam ramahdan...
rindunye kt mak n ayah dikampung.... dh masuk thn yang ke 4 saya berpuasa sebagai perantau..memang sedih...mak n ayah berdue je kt kampung tu risau pon ade kt mereke...
moga Allah lindungkan mak n ayah...

hari ni pagi2 td mak call... mak tnya bile nk balik... alhamdulillah minggu depan saya dapat cuti isnin sampai khamis... thanks sister.. walau pon aku request nk balik sabtu, ahad, isnin, selase... tp xdapat... kire ok gak la dapat cuti aku dah dekat sebulan gak x balik ni...mn boleh... cian mak n ayah...

mak tak berape sihat... saya sangat risau...''ya Allah sihatkan lah ibu n ayah ku dikampung.. panjangkanlah umur mereka... kasihanilah aku ni ya Allah''

saya tanya mak.. bebuke ape semalam... mak jawab.. makan biase2 je... alah mak bukan adik tak tau mak memang tak kan cakap mak makan ape sebab mak takut adik terliur kan??? hehe... sayang mak...

mak cakap mak sibuk jahit baju raye ude n ayah... tapi baju mak lum jahit lagi..kesian mak... nasib adik ade likan mak baju dah siap jahit... hehe.. pandai tak adik huhu... adeh!!!memuji diri plak(maafkn hamba)

mak suruh saya balik n buat kuih raye... tulah diantarae ke-expert-an saya...huhu tahun lepas saya wat 4 jenis kuih je... tapi teringat masa habis form5 dulu saya wat 12 jenis kuih... alhamdulillah semua habis ade yang raye ke due je dah habis... haha... kuih raye saya sedap hehe...jangan jeles ye...

to be continue..

1 comment:

Unknown said...

hehe..semoga selamat sampai ke kg,,,rindu sgt kat mak n ayah die....kim slm ek....